Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimální řízení světelné křižovatky
Tinka, Petr ; Šoustek, Petr (oponent) ; Kůdela, Jakub (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řízením světelné křižovatky. V první, teoretické části této práce, probíhá popis tohoto problému. Dále je uveden přehled používaných optimalizačních metod pro tento problém. Praktická část se zabývá vymodelováním sítě světelné křižovatky v programu SUMO a na ni implementací vybraných optimalizačních metod. Na závěr je provedeno porovnání výsledků.
Simulátor dopravních infrastruktur a situací
Švaňa, Petr ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvořit simulační systém s využitím konfigurací dopravních řadičů sX od společnosti Siemens. Systém se skládá ze dvou aplikací. První aplikace využívá existující platformu SUMO jako zdroj simulačních dat a slouží jako server. Doplňuje ji webová aplikace sloužící jako editor simulačních situací a zároveň vizualizuje data ze simulační aplikace. Úvod do problematiky dopravních řadičů a dynamického řízení dopravy je rozebrán v první kapitole. Následuje popis návrhu a implementace simulační aplikace s důrazem na komunikační rozhraní. V dalších částech text rozebírá návrh a implementaci webové aplikace. V poslední části je probráno ucelené testování celého systému.
Moderní metody řízení světelné křižovatky
Bartoš, Pavel ; Lacko, Branislav (oponent) ; Kůdela, Jakub (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá optimálním řízením světelné křižovatky. V úvodu jsou zavedeny pojmy a představeny metody řízení. Následně je zvolen software SUMO od společnosti Eclipse, který slouží k vytvoření modelu. Po vzoru reálné křižovatky jsou modelovány jak rozložení a logika, tak dopravní toky. Samotné dopravní toky jsou částečně náhodné. Řízení je prováděno za pomoci tří délek zelených front, vyhodnocování probíhá porovnáváním průměrné a maximální čekací doby. Vybírají se tak Pareto optimální body. Prvním algoritmem pro získání optimálního nastavení je prohledávání v mřížce. Druhým algoritmem byl implementován NSGA-II. Nastavení se porovnávají jak mezi sebou, tak s ohledem na nastavení a časové okno.
Analysis of vehicular ad hoc network
Varmus, Pavol ; Mašek, Pavel (oponent) ; Kubánková, Anna (vedoucí práce)
This diploma thesis aims to study VANET (vehicular ad hoc network), to describe the theory of this networks and describe attributes of these networks and to set the starting point for practical part. Thesis includes VANETs possibilities, its signal transportation and description of routing protocols. Another goal was to familiarize program NS-3 and set up simulation models in its interface. The main output of the practical part is program which simulates vehicle movement in Brno city and set the communication module which is adapted to fulfill the most realistic transmission capabilities. Practical part is divided to two parts. The goal of the first one was to simulate basic communication in theorized unrealistic scenario and the second part was the more realistic scenario. Overall, throughout the practical part was tested a variety of attributes, such as mobility models, standards, routing protocols and other parameters that provided diversity in final results. All the results, which consisted of summary of basic transmission capabilities and reclassification of the applicability of those technologies in real world, are discussed in the summary of the simulations output.
Simulace dopravy za využití dopravních řadičů
Dressler, David ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je implementovat návrh rozšíření stávajícího simulačního systému pro návrh křižovatek. Požadované rozšíření umožní využití logiky řízení dopravních řadičů sX společnosti Siemens, s.r.o. První část práce se věnuje problematice řízení křižovatek, konfiguracím dopravních řadičů a principům dynamického řízení křižovatek. Další kapitola je věnována popisu implementace stávajícího simulačního systému. Následující kapitola je věnována způsobu využití dopravních řadičů sX a také samotnému návrhu rozšíření stávajícího simulačního systému tak, aby mohl využívat logiku řízení těchto dopravních řadičů. Poté následuje kapitola popisující implementaci tohoto rozšíření. Poslední kapitola je věnována testování celého systému z hlediska funkčnosti a výkonu. Závěrem jsou také nastíněny další možnosti pro vývoj rozšířené aplikace.
Optimální řízení světelné křižovatky
Tinka, Petr ; Šoustek, Petr (oponent) ; Kůdela, Jakub (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řízením světelné křižovatky. V první, teoretické části této práce, probíhá popis tohoto problému. Dále je uveden přehled používaných optimalizačních metod pro tento problém. Praktická část se zabývá vymodelováním sítě světelné křižovatky v programu SUMO a na ni implementací vybraných optimalizačních metod. Na závěr je provedeno porovnání výsledků.
Moderní metody řízení světelné křižovatky
Bartoš, Pavel ; Lacko, Branislav (oponent) ; Kůdela, Jakub (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá optimálním řízením světelné křižovatky. V úvodu jsou zavedeny pojmy a představeny metody řízení. Následně je zvolen software SUMO od společnosti Eclipse, který slouží k vytvoření modelu. Po vzoru reálné křižovatky jsou modelovány jak rozložení a logika, tak dopravní toky. Samotné dopravní toky jsou částečně náhodné. Řízení je prováděno za pomoci tří délek zelených front, vyhodnocování probíhá porovnáváním průměrné a maximální čekací doby. Vybírají se tak Pareto optimální body. Prvním algoritmem pro získání optimálního nastavení je prohledávání v mřížce. Druhým algoritmem byl implementován NSGA-II. Nastavení se porovnávají jak mezi sebou, tak s ohledem na nastavení a časové okno.
Simulace dopravy za využití dopravních řadičů
Dressler, David ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je implementovat návrh rozšíření stávajícího simulačního systému pro návrh křižovatek. Požadované rozšíření umožní využití logiky řízení dopravních řadičů sX společnosti Siemens, s.r.o. První část práce se věnuje problematice řízení křižovatek, konfiguracím dopravních řadičů a principům dynamického řízení křižovatek. Další kapitola je věnována popisu implementace stávajícího simulačního systému. Následující kapitola je věnována způsobu využití dopravních řadičů sX a také samotnému návrhu rozšíření stávajícího simulačního systému tak, aby mohl využívat logiku řízení těchto dopravních řadičů. Poté následuje kapitola popisující implementaci tohoto rozšíření. Poslední kapitola je věnována testování celého systému z hlediska funkčnosti a výkonu. Závěrem jsou také nastíněny další možnosti pro vývoj rozšířené aplikace.
Analysis of vehicular ad hoc network
Varmus, Pavol ; Mašek, Pavel (oponent) ; Kubánková, Anna (vedoucí práce)
This diploma thesis aims to study VANET (vehicular ad hoc network), to describe the theory of this networks and describe attributes of these networks and to set the starting point for practical part. Thesis includes VANETs possibilities, its signal transportation and description of routing protocols. Another goal was to familiarize program NS-3 and set up simulation models in its interface. The main output of the practical part is program which simulates vehicle movement in Brno city and set the communication module which is adapted to fulfill the most realistic transmission capabilities. Practical part is divided to two parts. The goal of the first one was to simulate basic communication in theorized unrealistic scenario and the second part was the more realistic scenario. Overall, throughout the practical part was tested a variety of attributes, such as mobility models, standards, routing protocols and other parameters that provided diversity in final results. All the results, which consisted of summary of basic transmission capabilities and reclassification of the applicability of those technologies in real world, are discussed in the summary of the simulations output.
Simulátor dopravních infrastruktur a situací
Švaňa, Petr ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvořit simulační systém s využitím konfigurací dopravních řadičů sX od společnosti Siemens. Systém se skládá ze dvou aplikací. První aplikace využívá existující platformu SUMO jako zdroj simulačních dat a slouží jako server. Doplňuje ji webová aplikace sloužící jako editor simulačních situací a zároveň vizualizuje data ze simulační aplikace. Úvod do problematiky dopravních řadičů a dynamického řízení dopravy je rozebrán v první kapitole. Následuje popis návrhu a implementace simulační aplikace s důrazem na komunikační rozhraní. V dalších částech text rozebírá návrh a implementaci webové aplikace. V poslední části je probráno ucelené testování celého systému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.